Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Create positive health habits and dramatically improve the quality of your life.

Begin by following this comprehensive system that includes tools and techniques Dashama has compiled over the past 12 years traveling the world.
From our sponsors
Re: [心情] 人生第一次被女性朋友罵賤...難過
Jan 21st 2014, 11:19, by tsukasaxx

作者tsukasaxx (香瓜百分百)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 人生第一次被女性朋友罵賤...難過

時間Tue Jan 21 11:19:50 2014

※ 引述《DemonPrince (DemonPrince)》之銘言: : 有時候真的很搞不懂.. : 或許男女之間的友誼..不能存在體貼吧 可以的 : 前陣子跟一個女性朋友去吃飯 : 回家的路上 她說很冷 : 於是我脫下外套借給她穿 : 並且去便利商店買包 暖暖包給他 很貼心 : 我總不能放給她冷吧 : 畢竟是我約出來吃飯的 : 直到昨天.. : 她突然跟我告白 : 我真的嚇到了 : 我也拒絕了... : 我跟她說 : 我對你沒感覺 : 如果答應跟妳在一起 : 愛不上妳 : 妳會受傷的 : 我們還是當朋友就好 : 她卻跟我說 : 你真的很賤!既然對我沒感覺 就不要對我好 有時只是氣話 : 坦白說 我真的很受傷 叫你別放在心上也不可能,男女交流有時就是會這樣 我認為你也無需想的太多,你的決定是正確的 沒感覺就交往,那只會讓彼此都受傷 努力維持此段友誼吧!! 之後等有感覺再談戀愛也不遲啊~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.160.239.93

kb81:算了吧,單純就只是人帥不帥的差別而已 01/21 11:24

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()