Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [心情] 因為家裡反對而分手
Jan 20th 2014, 18:14, by account

作者account (account)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 因為家裡反對而分手

時間Mon Jan 20 18:14:51 2014

跟你說 直接跟對方說: 「我家人不喜歡你 而且我是媽寶所以我不會挺你」這樣就好了 以前我也遇過一樣狀況 對方沒有直說原因 只一直說有無奈的理由必須分手 我以為對方有什麼苦衷所以很傷心不願意分 拖了一陣子後 我才發現真正的原因只是因為他媽不喜歡我 而且他是凡事都要老母決定 凡事不敢違抗老母的媽寶 一知道真相之後 我就完全不執著了 讓我早點知道是這種貨色我早就丟了 還輪到他提喔XDD 所以你也別想太多 直說就好 就是因為你沒有直說讓他知道你多爛 你就安心說吧 不用以為自己行情多好他非你不可 他只是對你有太多誤會及美麗的幻想罷了(挖鼻孔 不過料你也不敢說啦 這種人看多了 就是自己只想當好人 總想扮演被迫的 自己也是百般不願意的腳色嘛 科科 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.166.124.69 ※ 編輯: account 來自: 218.166.124.69 (01/20 18:15)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()