Blogtrottr
批踢踢實業坊 hardware 板
 
[請益] w7卡在啟動畫面問題
Jan 5th 2014, 13:32, by markus314

作者markus314 (Markus)

看板hardware

標題[請益] w7卡在啟動畫面問題

時間Sun Jan 5 13:31:16 2014

有參考版本一些相關文章了 但因為我處理好後還是有點疑問 我的電腦這兩天一直卡在跑到w7 正在啟動畫面時 就完全不動 後來我拔了另一顆比較新的硬碟來用 就可以順利進去了 後來我有把兩顆硬碟都裝上去 用新硬碟進系統 不過舊硬碟的一些資料也是讀取正常 想請問一下如果是舊硬碟有問題 他的系統無法進入但資料都還能讀取是正常嗎? (用新硬碟進入w7系統後可以讀到舊硬碟資料) 還是是我排線、主機板或power其他的硬體有問題? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.135.63.172

iuytjhgf:先抓軟體掃看看 01/05 13:35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()