Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
DOSUN AF500 開箱文
Nov 21st 2013, 15:09

這是小弟第一篇開箱文,寫的不好的地方請各位前輩多多包含
這個貼圖我不大會用

這篇文章我是邊貼圖邊改的

前幾天無聊在網路上逛沒有屋頂的地方,意外發現DOSUN有新產品.
多方比較之後決定跟P家購物中心下單.
終於在中午收到東西.
按這裡檢視圖片

東西很簡單,只有車燈本體+傳輸線+燈座

按這裡檢視圖片
俯視
按這裡檢視圖片
正面
按這裡檢視圖片
電源燈顯示
按這裡檢視圖片
屁屁照
按這裡檢視圖片
這是屁屁掀起來的充電孔,
原廠的規格是還可以作行動電源.
不過我還沒試過
按這裡檢視圖片
這是這陣子騎車買的車燈
其實我蠻喜歡A1,
但是燈座的問題吧所以跳車好幾次了
也回場維修3次了
按這裡檢視圖片
題外話,感謝昨天晚上9點在台31借我打氣筒的車友,真的很感謝妳.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()