Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[心得] 今天面試了一家港商遊戲公司
Nov 22nd 2013, 03:59, by jenn86

作者jenn86 (jenko)

看板Salary

標題[心得] 今天面試了一家港商遊戲公司

時間Fri Nov 22 03:59:55 2013

今天去面試了一家港商遊戲公司的行銷助理 前三個月23k 之後25k(全勤再加1k) 想問一下現在行銷助理的薪水都這麼低嗎? 這家公司真的很摳 他家人資兼法務一直在合理化這個薪資 還跟我說這薪資在同儕應該有前10% 我其實有點無言 我的同儕大都在銀行、長榮地勤、貿易公司 最低都有29k 所以我一開始開的薪資是28~30k 除此之外更扯的是 還跟我說回家後每個小時都要監測數據 我是不介意無薪加班個1~2個小時當磨練 但除了加班外回家還要看數據 好像新鮮人不需要有自己的時間 補一下這家企業在中和 大家之後遇到可以多想想 但我是鐵定不會去啦 ----- Sent from JPTT on my Sony LT29i. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.136.195.138

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()