Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Stay Wrinkle Free

Trying to get wrinkles out of a non-iron shirt? No iron? Here are 4 hacks from the Ministry of Supply Labs to stay fresh.
From our sponsors
求救~~烤漆與玻璃上白色水痕去除不掉~
Nov 21st 2013, 14:44

今天把車送去洗車場

做精緻打臘

結果洗完車後~

店家問我噴到啥了="=

我一頭霧水的去看了車子

結果我的車子有半邊變成101忠狗(黑底白斑)

他說打臘沒辦法去除掉.......

一定要做美容~拋掉才有辦法......

可以請大大幫我看 下這是被啥潑到嗎???

整台車右半邊都是這種斑點....

原本以為只是下過雨後留下的斑點...

結果今天洗車場跟我說打臘清不掉~

心情整個...........冏到爆了

請問有啥辦法去除嗎....

除了花好多張小朋友做美容與烤漆外...

原本以為用水洗就喜的掉了...

玻璃近拍照

引擎蓋近拍照~被疑是鳥屎或者是土的東西噴到

車頂近拍照



This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()