Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
[情報] 撿到一支IPHONE4
Nov 20th 2013, 20:33, by les5277

作者les5277 (小賭怡情,大賭興家。)

站內Tainan

標題[情報] 撿到一支IPHONE4

時間Wed Nov 20 20:33:11 2013

我想應該是4啦 因為我自己用NOKIA我不太清楚APPLE 下班的時候(17:00)左右在勝利路,跟青年路附近撿到。 沒有保護套有鎖本來想等失主打電話,結果也沒電話。 我回家洗完澡剛剛又跑去警察局。 現在在東寧派出所,如果有掉IPHONE的朋友可以去看看是不是自己的喔。 如果是你的失物,我不會要三成報酬。 但是可以請你捐給 https://www.facebook.com/tnr.animal 社團法人台南市流浪動物愛護協會 天氣也冷了,讓毛孩子挨餓受凍就到這一代為止吧。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.255.113.92

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()