Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
月薪50K養得起audi嗎
Nov 7th 2013, 14:55

冒著可能被砲的風險來發文 但因為對它有夢 還是發了

如題小弟26Y 住台北 月薪5W 整體來說窮得穩定

目前來說是沒有要買車的需求 但總是會關注

近期我爸有考慮要換神車

我想我應該會用我爸的車開個2-3年吧

但夢想還是幾年後靠自己買台audi 或是mini lexus之類的

想問一下各版上臥虎藏龍的前輩

我這樣的薪水 有可能養得起他嗎

買或許有機會 但仰真的是個未知數

假設我將來要結婚 房貸 養小孩的話

這會部會只是個難以實現的夢而已

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()