Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
[問題] 關於行車紀錄器的基本問題,可能有點蠢
Nov 7th 2013, 21:45, by DrFeelGood

作者DrFeelGood (Dr. Feelgood)

看板car

標題[問題] 關於行車紀錄器的基本問題,可能有點蠢

時間Thu Nov 7 21:45:51 2013

我想要幫住高雄的父親買行車紀錄器, 因為在高雄開車如果沒裝行車紀錄器實在很危險, 但是我不懂車,我也不會開車,所以有些基本問題想要問, 我不問我父親的原因是,他一定叫我不要浪費錢買,所以想先上來問,再直接買給他, 所以我下面的問題可能有點蠢,還煩請見諒,謝謝! Q1:行車紀錄器上面有一條電線,請問那條電線是接哪裡? Q2:我父親的車是很老舊的VW箱型車,紀錄器如果接到車上會不會因為電壓不穩而錄不了? Q3:電源線接到車上後,是否要發動才能啟動錄影功能呢? Q4:因為怕老車有問題,沒辦法接電源線,請問紀錄器是否有外接行動電源這種東西呢? 或者是有行動電源可以使用的行車紀錄器嗎? Q5:記憶卡是額外買品質比較好,還是說直接購買Pchome搭售的記憶卡即可呢? Q6:我做功課的時候,發現以下三部評論文章較多,應該沒有太多問題 價格分別是DOD CR60W (4000),DOD LS300W (5000),V747W WDR (5000~5500) 因為我父親不是很會使用電子產品,請問那一部在操作上比較簡單呢? 不在名單也可以 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 110.189.168.171

lefeng:如果沒保 第三責任險更重要 11/07 21:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()