Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心情] 會走的就不強留了
Nov 7th 2013, 21:11, by tgspring

作者tgspring (Taller)

看板Boy-Girl

標題[心情] 會走的就不強留了

時間Thu Nov 7 21:11:17 2013

過了兩個多月了 其實沒有想過劈腿這件事情會發生在自己身上 以為做了很多很多 而對方也看見了自己付出然後謝謝自己 我們的感情就能走的天長地久 那些怕你餓著的愛心便當 出去逛街看的都是你缺的東西 逢年過節的禮盒和禮物 出去玩時都一定有一份伴手禮 還有好多好多說不盡的努力 可惜還是輸給了一個不知哪裡來的年輕女孩 不過這一切都算了 該是我的 即使不強求他也會牢牢黏在我身邊 不是我的 即便死抓活捉也不會留著 現在我過的很好 這不是逞強 而是我明白我要愛自己多一點 我的好不是讓你糟蹋 而是有一天會有一個值得的人來疼的 給同樣正在經歷劈腿事件的人兒 永遠不要擔心自己過不去 只要你願意 一定會過去的 想想自己是不是還有好多事情和夢想沒有去完成 趁現在 做 就對了 加油 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.43.247.250

jiasin:加油 11/07 21:22

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()