Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[請益] 關於前公司的離職證明
Nov 7th 2013, 19:36, by dangerousman

作者dangerousman (隱匿深山的駝客~~)

看板Tech_Job

標題[請益] 關於前公司的離職證明

時間Thu Nov 7 19:36:33 2013

各位大大好,小弟有個問題想請益一下各位 前陣子從A公司離職之後,面試了幾間公司,其中拿到offer 的是 B公司 而同時我也有面試C公司 ,但是因為不知道C公司是否會錄取,所以就先答應去B 而當時在面試C公司時,我也跟他們說我目前仍待業中,直到最近C公司通知我錄取 我本身比較想去C公司,於是像B公司提離職,但C公司需要我提供一些資料 其中有一項是前公司離職證明跟健保轉出單,這下我就有些苦惱了 因為我在面試C公司時,那時候是待業中,而因為不知道C公司會不會上 所以先去B公司就職,而C公司人資打來問意願的時候我也是說我還在待業中... 所以就不知道該不該拿B公司的離職證明跟健保轉出單再去解釋? 還是說我拿A公司離職證明然後勞健保轉出單從公所轉出會比較好? 懇請各位大大不吝指導一下小弟...謝謝。 -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.223.151.105

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()