Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [討論] 與男友爸爸吵架~男友無動於衷
Oct 11th 2013, 20:00, by boayeye

作者boayeye (阿寶)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 與男友爸爸吵架~男友無動於衷

時間Fri Oct 11 20:00:36 2013

※ 引述《boayeye (阿寶)》之銘言: : 一年多前去男友家 看到他父親沒問聲好 : 因為我害羞 他爸劈哩啪啦念了我一頓 我說對不起 : 他爸還是罵不停 當下我忍不住甩門而出 說出最好你兒子找的到對象 : 當時被男友父親劈哩啪啦不停謾罵 當下男友沒來勸阻 : 反而男友事後說這是遲早會發生 應該要我忍耐 之後跟他爸沒見面來往超過一年 : 交往也五年了 對這件事耿耿於懷 : 覺得自己該分手 : 近來遇到他爸想聊聊天 竟然連看我都不看 我難過死了 : 男友叫我跟他爸說對不起 但老娘真的嚥不下這口氣 感謝大家熱情的回覆與建議 其實那天我有點頭微笑 可能是他爸眼睛受傷過沒看到 當下是急著找我男友 所以匆匆忙忙 因為我半夜十二點多下班還沒到家 他很擔心 趕著跟他報平安 會說出氣話是我當下真的被罵得很誇張 大家無法體會 光是我男友的媽媽就也多次想離婚 因為脾氣真的不是很好 我家教不是很好 ? 但我主管眼中在同事間比較是好的 其實我是會打招呼的 之前內文沒說明清楚 反倒被大家噓成這樣 -- 拈手而來的幸福,仔細一看,原來就在四周 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.81.143.71

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()