Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
HTC VS SONY推哪支
Oct 3rd 2013, 15:13

依目前New One 與 z1 來說都是不錯的機子 如沒品牌情節 就去店裡把玩一下這2隻的手感 測試一下你最常用也比較注重的功能 看那隻比較合你意 再上來看看你喜歡的那隻機子有沒有什麼 購買時需注意的 或有什麼小缺點是你沒發現 我目前是拿sony z 但也剛買了New One 不是z不好 我很喜歡它 但他維一我覺的不足的是玲聲音量 一般人不會對這方面去挑剔它 因工作環境吵雜 讓我常漏接顧客的電話 一直給我很大的困擾(z的前身我是拿s2 sony玲聲確實會比較小聲 這點也是如你要選z1需多測試一下看合不合你用)
我也算剛從今年初 三星的s2 跳到 sony的z 現在又跑到htc

但跳過來當然不是說sony z 比New One 差 只能說 New One 會比z更適合我

每人需求不同 自己要什麼只有自己懂的取捨 當然s4你都覺的銀幕太小了 那光這點Z1就顯的比較合你意了
但如沒用過sony的操作介面 還是得習慣摸索適應一下

lisa9843 wrote:
借問一下,如果one...(恕刪)

裸機是王道 千萬別摔到

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()