Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[討論] 被偷走的那五年
Oct 4th 2013, 03:40, by hcw718

作者hcw718 (無憂)

看板movie

標題[討論] 被偷走的那五年

時間Fri Oct 4 03:40:09 2013

剛剛終於看完很多人都說很催淚電影 ~『被偷走的那五年』 意外的,我竟然連一滴眼淚都沒有流… 是因為我已做好準備,還是我變冷血了?! 整部電影沒有讓我非常感動的橋段,倒是有幾個梗笑了! 唯一讓我印象深刻的是… 女主角開了氣切還接著呼吸器時與男主角深情對話與告別, 我完全沒有被感動, 心裡只有出現一個問號, 接著呼吸器的病人有辦法說話?!?! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.82.147.155

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()