Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[請問] 扁平足
Oct 1st 2013, 19:12, by silentmurder

作者silentmurder (賽林媽的)

看板ask

標題[請問] 扁平足

時間Tue Oct 1 19:12:07 2013

我觀察我鞋子磨損的地方 左腳是左下右上 右腳是左上右下 然後走路跑步腳底也很容易痠痛 尤其是足弓內側到腳踝的部分 不過今天去照了X光醫生說我不是扁平足 他這麼一說 我也忘了請他拉角度幫我算是多少度... 照X光的時候人不是站立的 是把腳純粹放在儀器上 沒有平常體重的施壓 這樣照出來的片子會有差嗎? 另外 我如果我沒有扁平足 鞋底磨損怎麼會這樣 走路習慣出問題? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.161.96.206 silentmurder:轉錄至看板 SMSlife 10/01 19:16

zhvul3u4:穿底太平的鞋子很容易會造成腳底的不適 10/01 19:53

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()