Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Get rewarded for sharing

Join the Hotspex panel to play a key role in consumer driven innovation. Have a real impact on the products that go to market and earn great rewards!
From our sponsors
[問題] NP中華網內互打免費立即生效嗎
Sep 16th 2013, 21:40, by dormi

作者dormi (小米)

看板MobileComm

標題[問題] NP中華網內互打免費立即生效嗎

時間Mon Sep 16 21:40:02 2013

原PO上週五趕在特約門市關門前跑去NP 結果週六週日都有收到簡訊說今天(週一)就會開通了 果真早上七點就開通了 原本怕有問題會趕不到週三購機綁約 現在看來沒問題了 我NP時就有說我要辦哪支手機 用1343的費率 因為現在是無約狀態 那我的網內互打已經算免費了嗎?還是綁約才算? 因為還有約2天時間才會辦 辦了也不知道多久會生效 怕這段時間講太爽.....^^" 要是還要收費的話 我的通話金額就開始被扣了 PS.我事先有打去客服問NP時間問題 有說我18號要購機綁約 結果他跟我說啥每天有限制NP名額 本週一辦怕不過的話 提早到上週五辦 這樣本週二開通 只是早一天而已 萬一名額滿 週三也會開通 我說沒聽過限制名額這種說法 他還是說得很堅定 怎麼知道週一就開通了XD" -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 223.143.121.43

ueilan :綁約日起算吧 所以不要講太爽比較好 09/16 21:47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()