Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
[請問] 台灣報紙的英文專欄&社論何時出刊?
Sep 4th 2013, 17:45, by angelchou101

作者angelchou101 (九州)

看板ask

標題[請問] 台灣報紙的英文專欄&社論何時出刊?

時間Wed Sep 4 17:45:06 2013

大家好,我想請問台灣的報紙哪一份有英文專欄。 我知道蘋果日報有在社會版最後一面,聯合報&自由時報&中國時報有嗎? 蘋果是每天都有英文專欄,其他各報呢?我是要問台灣的中文報紙,我知道中國 郵報&台北時報是英文的,但因為想連同社論一起看,每天補充一點累積起來這樣 以上幾份報紙的社論大家有推薦呢?因為我個人不喜歡看蘋果的社論 問題總整理 Q:哪份報紙有英文專欄(區)? Q:分別是星期幾會有英文專欄(區)? Q:推薦看哪份報紙的社論(可寫推薦原因)? 以上是我的問題勞煩各位大大幫忙回答,謝謝。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.243.250.249

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()