Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Refresh your vocabulary.

Learn a new word everyday by subscribing to Word of the Day. A great tool if you're studying for the GRE, GMAT or LSAT, or simply want to enhance your lexicon.
From our sponsors
[心情] 愛得很痛苦
Sep 4th 2013, 05:02, by loveblind

作者loveblind (有時候只想一個人靜靜)

看板Boy-Girl

標題[心情] 愛得很痛苦

時間Wed Sep 4 05:02:00 2013

如果愛得很痛苦,還要繼續愛嗎? 如果無法割捨和放下的是自己,每一次的爭吵,都覺得世界被摧毀了; 如果自以為相愛卻不適合呢? 每一次、又一次,我都覺得,自己的愛正在殺死自己, 爭吵的過程,無交集的咆哮,肢體的扭鬥, 對方一氣之下的掉頭就走。 我想我就是沒辦法接受被拋下,無法忍受對方離開自己的背影, 無法忍受為什麼不能溝通,為什麼自己這麼死心眼? 我是認真說的, 好幾次在瘋狂的時候都有想死去的念頭, 可怕的是,跟我交往的他,卻一點也不明白, 徹徹底底的不懂,我的痛苦,都是真的。 我想我愛錯了人, 我想我生病了。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.57.129.120

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()