Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Salary 板
[閒聊] 職位低的不是人阿..
Jun 29th 2013, 22:07, by AFISH111

作者AFISH111 (魚皮)

看板Salary

標題[閒聊] 職位低的不是人阿..

時間Sat Jun 29 22:07:12 2013

小弟最近剛到一間大賣場當安全人員 屬於安全部門 被派去其他部門的位置處理那個部門的突發狀況 所謂的突發狀況就是不知道啥時會發生 於是小弟有很長的時間就坐在他們部門的椅子上發呆 不過我可沒偷懶喔 有事做我馬上就幫忙 然後前天一個看起來滿高級的幹部 叫我沒事做不要坐在那很礙眼 我就摸摸鼻子去幫忙其他地方 結果昨天 我先到那個部門問有沒有事 他們說沒有 我就去幫忙其他地方 結果一小時後 臨時又有事了 那個部門就找上我的直屬上司 我的直屬上司就叫我不要亂跑 現在是怎樣啦 在哪都有人嫌就對了 是要人家怎麼做事啦 討論完之後再給我答案好嗎 不要A部門跟B部門的方針完全不同 氣死我了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.242.62.10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()